Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej vad är skillnaden mellan bf2 och bf 1249 vad det nu heter...Tänkte köpa det roligasted BF spelet..jag gillar skjutspel där man spelar i förr i tiden inte med robotar

Skrivet (redigerat)

BF 2. Det är typ som krig imordern tid. Det är nästan bara online spel.

Det första BF. Det förerdrar jag som inte allas älskar Online spel. det är typ som andra värlskriget. BF 2. Har snyggare Grafik, bättre vapen och fordon. Men det är i modern tid. Det är vad jag kan säga. Sen beror det på smaken. Glömmde tillägga att Ettan är också ett online spel. Fast det är mer Icke online spels grejer men det är online spel i ettan också. Fast inte liiika mkt

Redigerat av iron_maiden96
Skrivet (redigerat)

Om du gillar typ andra världskiriget varför inte köpa 1942? Det är billigare ju, 2142 är ju med robotar. Eller va mitt i mellan o köp battlefield 2.Och förresten för en hundring till kan du få tre expansionspaket till Bf 2. Två av dom finns bara att beställa på Ea:s hemsida.

Redigerat av Mr.profs
Gäst GunsNroses
Skrivet (redigerat)

du moste mena BF 2142?

aja.

jag tycker att BFV(BF Vietnam) är ett av dom bättre spelen. Varför? jo för det är ganska mordena vapen och gamla, så finns det Tanks och helikoptrar så även bilar och båtar. bannorna är stora och det är oftast MKt folk på vissa servervrar. och då blir det en blandnig av allt av gamla och nya saker. det är ett av dom spelena jag skulle köpa om jag ville ha lite av det nya och det gamla.. kostar inte så MKT heller....

MHV: GunsNroses

Redigerat av GunsNroses
  • Skapa ny...