ansj Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 (redigerat) Alihopa jag har varit med om det mästa men skriv in "Grand Theft Auto San Andreas" i sökmotorn på http://www.youtube.se och titta på den första jag lovar ni kommer att bli häpen. Eller så kan du snabbklicka här Redigerat 18 Augusti 2007 av ansj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 www.youtube.com ... Har sett de videorna, och det är en mod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Vad är en mod?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 har sett spiderman mod. mkt coolare än denna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Vad är en mod??Superman, vad annars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 En mod är ett tillägs program som ändrar vissa saker i spelet som ingetligen inte var möjliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 19 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Tråkigt jag som ville ha den kostymen. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Kan du inte ladda ner den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 21 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jag vet inte hur man gör. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 jag har den redan lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Hur laddade du ner den? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 ahaha! det står ju så här på "more" på youtube. där står det så här "THIS IS A PC MODIFICATION TO THE GAME. THIS CAN ONLY BE DONE ON PC, OR UNLESS YOU HAVE A MODDED XBOX OR PS2 AND ALTER THE GAMES DISC IMAGE. GOOGLE SUPERMAN GTA MOD. ITS NOT A CHEAT, OR PHOTOSHOP OR FAKE". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg