Ancho Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Som det står i rubriken! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Du ska köpa Need for speed carbon, det är det nyaste av dem och bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Jag tycker Need for speed carbon också har det på datorn rätt så bra men kanske skaffar det andra till psp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Need for Speed Carbon såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Need for speed carbon det är den nya.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 jag vet inte riktigt... Carbon till PSP är inte alls samma som till PC eller tv-konsoller, jag testade Carbon på Elgiganten men blev inte särskilt imponerad jämfört med till mitt Carbon på XBOX men det är inte så bar där heller, jag tycker alltså inte att Carbon är den bästa i Need For Speed serien! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ancho Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Jag köpte Carbon och det e inte lika kul och bra som på XBOX :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Jag tyckte det va bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg