Pakila Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 kan någon skicka en karta på vilka pokemon som fins på diamond och pearl? mvh pearlsnillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 ALLA pokemon finns inprogramerade i spelet. Men man kan inte få alla utan NE. Men här är en länk där du kan kolla alla 493 (på engelska) HÄR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pakila Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 ALLA pokemon finns inprogramerade i spelet. Men man kan inte få alla utan NE. Men här är en länk där du kan kolla alla 493 (på engelska) HÄR! tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Vachego (dialekt) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Vachego (dialekt) :DÄr du från Östergötland eller från Småland? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst apgaffeln Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Småland tror jag. Min låtsas mamma säger så. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) Vachego (dialekt) :DÄr du från Östergötland eller från Småland? Vart tog mitt förra inägg vägen? Nåja, jag bor faktikt i västergötland. :) kanske uttalas lite annorlunda. Redigerat 20 Augusti 2007 av GutenLOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Vachego (dialekt) :D Är du från Östergötland eller från Småland? Vart tog mitt förra inägg vägen? Nåja, jag bor faktikt i västergötland. :) kanske uttalas lite annorlunda. vadå ditt förra "inägg"? :lol: Redigerat 21 Augusti 2007 av DarknessGuy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg