pyshan Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Skrivet 19 Augusti 2007 midna säger att jag ska gå till sacred grove hämta master sword men när jag kommer dit så hittar jag bara 2 st howling stone och det händer ingenting när jag ylar i någon av dom och jag har försök allt, har läst allt på fuska.se och köpt fuskboken men kommer f*n ingenstans........... Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Skrivet 21 Augusti 2007 yla rätt så kommer du vidare Citera
pyshan Skrivet 25 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 25 Augusti 2007 yla rätt så kommer du vidarejo det har jag gjort hur många gånger som helst och der händer ju inget undrar om man måste göra något innan man går dit Citera
Gäst hal0 Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 Du går in i själva Sacred Grove, hittar en Howling Stone till vänster, ylar _rätt_ så kommer en liten kille med trumpet komma(om du har räddat apan från trädgubbarna innan xP). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.