Gäst mithril Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Men omg ._. Allt i mitt inlägg kom inte med. Jag menar att.. Den sista bigfoot bilden ser inte ett dugg trovärdig ut?! Ser du inte ögona i munnen?! Dom är ju helt weird ._. de kanske inte hade en 1337 kamera? :o Dom är ju forskare för guds skull! Vem vill dokumentera saker och sen när man ser på filme så har den skitdålig kvalit de kan bevisa den är fejk eller inte ändå. Oj? Vilka då? En enda forskare!? .. Bilden kanske är äkta.. Men nån kanske har klätt ut sig!? Tänk på det innan du kommer med dina "meningslösa" teorier.. Eller nånting åt det hållet ._. läs den sidan jag skickade sen kom och kommentera tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Det är inte precis bara att kolla på en bild och säga "fake" eller "inte fake". Ingen vet än om Chupacabra är fake, skulle gära vilja ha en länk på det i så fall. Finns det nån annan sida än gust.st som håller på med sånt här? Det finns en film på Bigfot som filmades av en som heter Roger Patterson. Här är filmen: Tror att den är fejk, se själv när han går. Han har platta fötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Det är inte precis bara att kolla på en bild och säga "fake" eller "inte fake". Ingen vet än om Chupacabra är fake, skulle gära vilja ha en länk på det i så fall. Finns det nån annan sida än gust.st som håller på med sånt här? Det finns en film på Bigfot som filmades av en som heter Roger Patterson. Här är filmen: Tror att den är fejk, se själv när han går. Han har platta fötter. Har aldrig sagt att Chupacabra inte finns ;) Men jag tror inte på bilderna som mithril skickade.. Och mithril.. Jag kollade på sidan! Du verkar tro att allt på internet är sant bara för att det ser "välskrivet" ut ._. Nej, jag tror att bilderna är fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 läs länken jag skickade finnis goda bevis på den är fejk=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 lång och intresssant läsning. :) jag tror inte på Loch Ness odjuret, åskfåglen och såna saker. däremot tror jag att någonstans i rymden måste det finnas nån sorts liv. för jorden kan väl inte vara den enda planeten som har förutsättningarna för liv. eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Är det jorden som haft förutsättningar för liv eller livet som har anpassats? Varför måste en planet vara lik jorden för att det ska kunna finnas liv där? Varför skulle det behöva finnas syre? Iaf så tror inte jag heller på sådana varelser men man ska inte påstå att det är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Är det jorden som haft förutsättningar för liv eller livet som har anpassats? Varför måste en planet vara lik jorden för att det ska kunna finnas liv där? Varför skulle det behöva finnas syre? Iaf så tror inte jag heller på sådana varelser men man ska inte påstå att det är omöjligt. Prata om det i topicen "Utomjordingar" ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) Bara för att bumpa upp tråden så har jag hittat en länk till en Chapacabra fångad på film.. Om det nu är en Chupacabra så är han inte så fin precis -.-' Redigerat 21 Juli 2008 av Nafrali Fixade YouTube länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Tror inte på spöken, tror inte på utomjordingar. Tror inte heller på dessa "varelser". Tänk efter, varelser som lever på jorden, låter mest löjligt. Vet inte om nån redan har skrivit det här men; Vadå? Skulle vi vara ensamma i hela universum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/79/Lochnessmonster.jpg det är en elefantsnabel. jag läste att tiden då ryktet om odjuret upstod, har för mig att det var 1933, eller någon gång i början av 1900-talet, så kom en kringströvande cirkus och ägaren lät sina elefanter/sin elefant bada i sjön. då såg någon snabeln och trodde det var ett sjöodjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 (redigerat) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/79/Lochnessmonster.jpg det är en elefantsnabel. jag läste att tiden då ryktet om odjuret upstod, har för mig att det var 1933, eller någon gång i början av 1900-talet, så kom en kringströvande cirkus och ägaren lät sina elefanter/sin elefant bada i sjön. då såg någon snabeln och trodde det var ett sjöodjur. Nej, det där är en radiostyrd båt av något slag som man har lagt till saker på, det är "Surgeons Photo", ett mycket välkänt fejkad bild, som ser väldigt riktig ut, igentligen är den inte ens så stor, han som tagit bilden har bara zoomat in. Det du menar är bara ett rykte, eftersom 1979 så sa vissa att det var en elefant som badade och som hade kommit från en förbiresande cirkus. Redigerat 21 Juli 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 den bilden är världelös, vilken ägghjärna som helst ser att den där grejen inte kan vara längre än 30 cm, det ser man på hur vattnet böljar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.