Khazar Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Varför skulle inte ett djur kunna frambringa stormar? Bara för att människor inte kan det eller? Hade inte människan kunnat hoppa så skulle alla tro att kaniner hade styltor den använde. Men nej, människan är inte den ända varelsen i världen, vi kan inte allting, vi har olika egenskaper tillskillnad från andra djur också. ok, kom på hur ett djur skulle kunna påverka vädret, som påvärkas av förjäkligt många faktorer i naturen, temperatur på olika platser, vindar, koldioxid etc blabla. förresten din jämförelse var direkt korkad. Någon har haft en dålig dag idag. ;) jag håller faktist med kaktus-killen, hur f*n skulle en fågel kunna framkalla en storm? och den där jämförelsen stämmer inte alls och var riktigt korkad, jag kan sitta helt cp med benen och jag kan låta som 95% av alla djur jag känner till, men jag är ingen alien för de-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) INTOPIC: Jag tror på såna varelser :D Redigerat 5 November 2007 av Mosa1NaganT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Varför skulle inte ett djur kunna frambringa stormar? Bara för att människor inte kan det eller? Hade inte människan kunnat hoppa så skulle alla tro att kaniner hade styltor den använde. Men nej, människan är inte den ända varelsen i världen, vi kan inte allting, vi har olika egenskaper tillskillnad från andra djur också. ok, kom på hur ett djur skulle kunna påverka vädret, som påvärkas av förjäkligt många faktorer i naturen, temperatur på olika platser, vindar, koldioxid etc blabla. förresten din jämförelse var direkt korkad. Någon har haft en dålig dag idag. ;) jag håller faktist med kaktus-killen, hur f*n skulle en fågel kunna framkalla en storm? och den där jämförelsen stämmer inte alls och var riktigt korkad, jag kan sitta helt cp med benen och jag kan låta som 95% av alla djur jag känner till, men jag är ingen alien för de-_- Fågeln framkallar stormen genom att dens hud har en massa håligheter som släpper ut kall och varm luft som vid blandning skapar ett åskoväder... eller ngt. Nej, jag tror inte heller på saker jag inte fått bevisade för mig men det är fortfarande inte omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) Varför skulle inte ett djur kunna frambringa stormar? Bara för att människor inte kan det eller? Hade inte människan kunnat hoppa så skulle alla tro att kaniner hade styltor den använde. Men nej, människan är inte den ända varelsen i världen, vi kan inte allting, vi har olika egenskaper tillskillnad från andra djur också. ok, kom på hur ett djur skulle kunna påverka vädret, som påvärkas av förjäkligt många faktorer i naturen, temperatur på olika platser, vindar, koldioxid etc blabla. förresten din jämförelse var direkt korkad. Någon har haft en dålig dag idag. ;) jag håller faktist med kaktus-killen, hur f*n skulle en fågel kunna framkalla en storm? och den där jämförelsen stämmer inte alls och var riktigt korkad, jag kan sitta helt cp med benen och jag kan låta som 95% av alla djur jag känner till, men jag är ingen alien för de-_- Fågeln framkallar stormen genom att dens hud har en massa håligheter som släpper ut kall och varm luft som vid blandning skapar ett åskoväder... eller ngt. Nej, jag tror inte heller på saker jag inte fått bevisade för mig men det är fortfarande inte omöjligt. "Fågeln framkallar stormen genom att dens hud har en massa håligheter som släpper ut kall och varm luft som vid blandning skapar ett åskoväder... eller ngt." GAHAAHAHAHAH! och hur stor skulle den fågeln då behöva vara för att kunna förvara tillräckligt med varm/kall luft för att påverka vädret? vingbredd på 5 mil kanske. det är omöjligt, punkt. enda som faktiskt kan intressera är "nessie" men djuret skulle ändå inte kunna leva i den sjön, varför kommer jag inte ihåg, sötvatten, dålig näring, lågt bestånd på fiskar, nåt i den stilen. gust kan du också gå in på bra sida för varelser etc. du har hittat massa saker.+ det är inte omöjlig att odjur finns 95% av havet är inte utforskat och vi har bara hittat 1/10 djur som finns i havet det finns mycket mycket mer och den där historiska jätte hajen kan också vara kvar. en man fiskade och fick en fisk som man trodde hade dött när dins. kom så varför är det omöjligt? för att din grammatik är hemsk. kanske det kan finnas enorma fiskar, eller enorma bläckfiskar som spolats upp på land, det är dock inte samma sak som Nessie, en dinosaur i en sjö (som dock aldrig dokumenterats eller så, då folk bara tar suddiga bilder på stockar varje dag.), Yetin, fåglar som kan frammana stormar (haha..) etc. Redigerat 6 November 2007 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) Möjligen inte flera mil, men väldigt stor och nej det var inget seriöst svar. Redigerat 6 November 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Möjligen inte flera mil, men väldigt stor och nej det var inget seriöst svar. klart inte, jag avslutade med "det är omöjligt, punkt" till att djur kan frammana stormar, och inte (bara..) den där 5 mils fågeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Bara för att du säger att "det är omöjligt, punkt" betyder inte att det ÄR omöjligt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 gust kan du också gå in på bra sida för varelser etc. du har hittat massa saker.+ det är inte omöjlig att odjur finns 95% av havet är inte utforskat och vi har bara hittat 1/10 djur som finns i havet det finns mycket mycket mer och den där historiska jätte hajen kan också vara kvar. en man fiskade och fick en fisk som man trodde hade dött när dins. kom så varför är det omöjligt? för att din grammatik är hemsk. kanske det kan finnas enorma fiskar, eller enorma bläckfiskar som spolats upp på land, det är dock inte samma sak som Nessie, en dinosaur i en sjö (som dock aldrig dokumenterats eller så, då folk bara tar suddiga bilder på stockar varje dag.), Yetin, fåglar som kan frammana stormar (haha..) etc. skaffa lite fakta.95% är inte utforskat så det är inte omöjlig i ett hav som är 2000+meter djupt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) Det är inte OMÖJLIGT. Däremot är det VÄLDIGT OSANNOLIKT. Det finns en skiljelinje mellan dessa begrepp och de är inte synonyma. Redigerat 9 November 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 tills en art upptäcks som kan påverka vädret, vilket aldrig kommer hända, är det närmare omöjligt än osannolikt, för att det.. låter så fantastiskt löjligt och fantasy-inspirerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 tills en art upptäcks som kan påverka vädret, vilket aldrig kommer hända, är det närmare omöjligt än osannolikt, för att det.. låter så fantastiskt löjligt och fantasy-inspirerat.jag sa djuret i vattnet kan vara sant.men sen finns det indianer med mycket fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Vissa saker är ju ganska intressanta. Jag läste om en intressant figur. Den kallas Chupacabra, eller på svenska "getsugare". Den kallas Chupacabra för att den första offer var en get. Den har 2 långa "tänder" som fungerar som sugrör. Den suger upp blod ur djur. Den har röda ögon.... Forskarna vet inte vad det är för nått. Vissa anser att det är en utomjording. För att man hade sett NASA gör runt med fordon just före den dök upp. Vissa tror att den har vaknat upp ur dvala när det har varit jordbävningar. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Men en fågel som gör oväder? Nja, det låter lite överdrivet. Det angående Nessie, att han härstammar från Plesiosaurier. Är inte troligt, då det djuret inte har benstruktur att höja huvudet över vattnet. För nästan alla har ju "sett" han sticka upp huvudet över vattnet. Tror inte Nessie finns, för inget är bevisat. Han kanske är en stor ål. Eller nått liknade. Det om Yeti kan vara troligt ändå. Det är ett område som är ganska outforskat. Men så länge det inte finns bevis, tror jag inte på Yeti heller. Storfot, liknar en yeti ganska mycket, finns också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.