Fuskis96 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 jag har fasnat på is templet jag kan inte hitta den biten så att man öppnar där zelda e fast :huh: :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag förstår inte, kan du förklara lite bättre? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Zelda stavas inte med 6 Z, 6 E, 6 L, 6 D och 6 A. Det stavas med 1 Z, 1 E, 1 L, 1 D och 1 A. Förklara lite bättre så kan jag kanske hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Säger det samma förklara bättre!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Jag antar att det är Snowpeak Ruins, men du måste förklara mer exakt vad du har problem med. På kartan så ser man vars nyckeln är. Och det är inte Zelda som är fast där, utan en Mirror Shard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskis96 Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 jag vet inte hur jag avfyrar kononen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskis96 Skrivet 21 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 svara <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Plocka upp en kanonkula, sätt den i kanonen. Sätt sen ner en bomb också, och när den exploderar så flyger kulan iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskis96 Skrivet 22 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.