Gäst råttfällan Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 asså hallå vad tränar ni mest i ?????????????????????????????????(det var det jag frågade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 strenght.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag tränar mest på str och attack har 99att och 99str försöker komma upp på topp listan i alla fall 1-7plats :P har full dharok ooooommmmmmgggg ni kommer svimma för jag har zamorak good sword!!!81fishing 78fire making cmb 126 def 98 range 75 :( 99hp 96 :ph34r: mage 98 99constrution har skillcapes i alla jag har 99 i :kung: och bara 72hunting :unsure: och 87 rune crafting och har 564mil och 99herblore 99farming 99wc och 96slaying Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag tränar mest på str och attack har 99att och 99str försöker komma upp på topp listan i alla fall 1-7plats :P har full dharok ooooommmmmmgggg ni kommer svimma för jag har zamorak good sword!!!81fishing 78fire making cmb 126 def 98 range 75 :( 99hp 96 :ph34r: mage 98 99constrution har skillcapes i alla jag har 99 i :kung: och bara 72hunting :unsure: och 87 rune crafting och har 564mil och 99herblore 99farming 99wc och 96slaying ohh..fy..f*n du lär suit en hel del framför datorn hur orkar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 str 80 , att : 75 , def : 73 combat : 94 Åmg :o Vi har nästan samma stats , bara att du har 73 def. Jagh har 72 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 hamsterrock du behöver inte överdriva,jag frågade inte om du var den bästa gubben i världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Hamsterrock, inte för att skryta men jag känner de flesta svenskarna med någorlunda bra combat. Så, vad är ditt runescape namn? Jag kan inte hitta någon med de statsen du säger att du har någonstans på runehead, top 200 svenskar så det verkar som att du ljuger. Eftersom jag redan har två 99 skills, så tränar jag inte cooking eller fletching längre. Men en skill jag alltid kommer träna är farming, sådan variation får man leta efter länge och väl! I övrigt, så är jag också väldigt förtjust i hunter, herblore samt magic. (Ancient magick, ice burst i caste wars.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 lool jag skoja har bara cb 74 :lol: okej då å :closedeyes: jag kanske överdrev lite då men.......har bara 59 combat men jag ahr slutat runescape :P förresten så hur lägger man upp en bild här ska visa den..på min gubbe hamsterrock du behöver inte överdriva,jag frågade inte om du var den bästa gubben i världenehh va då jag sa att jag skoja :D men jag har varit member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg