Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 När jag prövar det så står jag då på samma plats som trädet, sparar och stänger av, sätter på, och när jag sen har kommit in i spelet igen så står jag på trädets plats. Inget träd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Så är det för mej också! Förmej funkar inget fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 När jag prövar det så står jag då på samma plats som trädet, sparar och stänger av, sätter på, och när jag sen har kommit in i spelet igen så står jag på trädets plats. Inget träd.samma här. en sak till jag har testat men det funkar inte att man seglar vid kanten av båten så ser jag en last bil men sen stod det att om man gjorde strength eller hur det stavas och flyttar på last bilen så är det en pokemon och pokemonen är Mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Det är också falskt. Har prövat många gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 men det där med trädet är på blå/röd gul gul tror jag att det va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Ja, det vet jag. Det var där jag prövade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Fusket låter inte så sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det är inte sant heller. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 lastbilen flyttar inte på sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 lastbilen flyttar inte på sig Nej, det går inte. Den står bara där för att vara en överraskning för dom som har klarat spelet utan att gå in i SS. Anne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 När jag prövar det så står jag då på samma plats som trädet, sparar och stänger av, sätter på, och när jag sen har kommit in i spelet igen så står jag på trädets plats. Inget träd.samma här. en sak till jag har testat men det funkar inte att man seglar vid kanten av båten så ser jag en last bil men sen stod det att om man gjorde strength eller hur det stavas och flyttar på last bilen så är det en pokemon och pokemonen är Mew vilket spel pratar du om r/s,gul,röd,blå eller crystal???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Röd, Blå och Gul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg