Soadavatten Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Orka ibland vill jag shoppa men sen när jag inte hittar nånting typ blir jag assur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 det är lite kul att handla. Fast inte när ens mamma ska, det tar typ 30 min per kläd affär. får f*n damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Bah. Handle kläder är tråkigt. Dock hade det nog varit roligt och sy ihop något själv. Så man kan göra det mycket mer weirdo än vad som finns att köpa =) Får ta och göra det någon gång. Får fråga mor var vi har tyg, om vi har ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 kläder äger jue... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 boring att handla kläder ifall det inte är riktigt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Tråkigt, bara man inte fryser så är det lugt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Tråkigt som f*n att shoppa med morsan.. Men att gå med nån kompis kan vara ganska kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 jag tycker det är liksom segt att hitta nåra kläder man vill ha. men det kan ju vara ganska roligt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jag älskar att handla kläder ;) Jag handlar aldrig med morsan, pinsamt :P Jag handlar inte kläder med kompisar ( bara för att slippa deras kommentarer ). Så jag föredrar att handla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Oftast min mamma som handlar åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag gillar att handla kläder. Dock gör jag det bara då det behövs då jag inte handlar för att det är kul. Föredrar att handla helt själv. Funkar bäst då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 det är ju kul att handla kläder. Fast jag tror nog inte att du gör det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.