Vendetta Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Hej, jag har 5 frågor som många borde veta. 1. Jag köpte BF2 för 199kr är det värt det? och vad brukar det kosta? 2.När jag skulle köra mult-player stog det ett sorts namn och jag kunde välja mellan öppna eller stäng, jag valde öppna så kom jag till hemsidan o laddade ner en server. var ska jag lägga den? 3. Hur öppnar man en egen server? (inte lan) 4. Borde jag köpa special force (eller vad det hette) för att kunna köra mer servrar? 5. Vad får man i special force? :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 4: Ja det borde du! Det äger :) 5: Finns på dustinhome.se tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 1. Normalpris, och jag det är värt det. 2. Du kanske syftar på någon map (karta) man kan ladda hem i början? Om inte förklara lite bättre. 3. Bra fråga, ingen aning. 4. Det är bra man får fler banor vapen mm. Vapnerna kan du använda i vanliga BF2 också. 5. Jag har "Battle field 2 - Complete Collection" Inhåller special forces och vanliga BF2 + två andra expansions. Men bara special forces ligger runt 99 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 köpte mitt sf för 49 tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 24 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 tack alla :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 1. verkligen värt det!! 2. ? 3. jadu... bra fråga :) 4.special forces är fett kul (speciellt nattbanor), köp!! har hittat det på MAXI för 59:- (!) 5. du får nattbanor, mer vapen, special utrustning som: gasmask, "mörkerseende", "grappling hook" (typ änterhake), zipline (typ linbana :D), tårgas,flashbang. Du får spela fler"lag" tex rebeller, spetsnaz, SEAL, SAS, Mec special. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Har en fråga, ska man få 4 upplåsningar när man skaffar SF? För jag har inte fått det iaf, funderar på att det e för att jag bara testat det single player, men de e ju bra å va på säkra sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 finns det nått mer bBF2 expansion? dock inte special force Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jollehbg Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 1. ja det är värt det 4.ja det är bra 5.vet ej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevin931 Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 3. starta egen server kostar ganska mkt pengar men sök på: egen server battlefield 2 på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 finns det nått mer bBF2 expansion? dock inte special force det finns Euro Force, armored fury.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 finns det nått mer bBF2 expansion? dock inte special force det finns Euro Force, armored fury.. Dock är Euro Force otroligt trist. Inga spelare på servrarna trista banor m.m. Tror att Euro Force kostar runt 1oo - 150:- nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg