Razec Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Vart får man tag i en sån som typ 50 Cent har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 kolla på Hiphopville.com tror det finns där,det var så länge sen jag var inne.men lagret ligger i frankrike tror jag,så man måste betala ganska mycket i frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 21 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) kolla på Hiphopville.com tror det finns där,det var så länge sen jag var inne.men lagret ligger i frankrike tror jag,så man måste betala ganska mycket i frakt. Hittade en där men blir väl dyr frakt som du säger,skulle helst ha från sverige *Såg att det skulle bli 46 kr i frakt(?) Redigerat 21 Augusti 2007 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Frakten låter billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Står att om man köper för 0-50 dollar så ska frakten vara på 6.50 dollar och det är ca 46 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.