Gäst Poison Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 (redigerat) JAg antar att det var ett ungefär, han menar typ 4-5 timmar xD [ontopic]Kontakta deras support om du nu verkligen vill ha tbx en lvl 12. Eftersom jag inte känner mig lat igen kan jag slänga upp kontakuppgifterna.. Antingen så ringer du, då är telefon nummret: 0200 897074 för sverige. Eller så använder du deras webform som kan hittas på: http://wow-europe.com/support/webform/bill...ult.html?lan=en[/ontopic] Redigerat 22 Augusti 2007 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Vinnaren under nån blizzard-tävling där man skulle levla snabbast upp till 10 gjorde det på strax under 2 timmar... Tror inte du drar en till 12 på nästan samma tid. Följer man Joana's Leveling guide helt och hållet så gör man det, inget snack om saken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Det kanske inte var första gången han spelade? Han sa inget om att det var första gången. Kanske powerlevlar bra ^^ :D .. Men ändå tror jag inite heller att du tog level 12 på 2 timmar. Vilket skulle vara ganska lång-sökt om du questade då man behöver gå, och gå, och gå hela tiden samt inte ha tillång till mount eller annat. Tycker det är skit segt att springa runt i Azeroth, spenderar flera dagar på att bara lämna in quests på olika ställen. >_< De ÄR min första gubbe, ja satt nästan dygnet runt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 okej det är bara segt -_-' du har fått ditt svar så för att motverka spam så borde du kanske låsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Vinnaren under nån blizzard-tävling där man skulle levla snabbast upp till 10 gjorde det på strax under 2 timmar... Tror inte du drar en till 12 på nästan samma tid. Följer man Joana's Leveling guide helt och hållet så gör man det, inget snack om saken. Tvivlar ja på , efter som att han va vinnare på en blizzard tävling kan det inte vara så lätt som att följa nån guide. och level 6 brukar ta 2-3 timmar för mig att levla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Vinnaren under nån blizzard-tävling där man skulle levla snabbast upp till 10 gjorde det på strax under 2 timmar... Tror inte du drar en till 12 på nästan samma tid. Följer man Joana's Leveling guide helt och hållet så gör man det, inget snack om saken. Tvivlar ja på , efter som att han va vinnare på en blizzard tävling kan det inte vara så lätt som att följa nån guide. och level 6 brukar ta 2-3 timmar för mig att levla. Level 6, 2-3 timmar. World of Warcraft vad du är seg! Jag kanske överdrev lite, men 3 timmar tar jag 12 på. "Tvivlar ja på , efter som att han va vinnare på en blizzard tävling kan det inte vara så lätt som att följa nån guide." Vad snackar du om? -.- Joana vann snabbaste 1-60 tävlingen. Han levlade 1-60 på 4 days 20 hours. Och kan därmed säkerligen levla upp en level 10 på 2 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Strunt samma om det tar tid att levla, det som spelar roll är att det är kul. Min första char tog jag 1-12 på 3 dagar med mycket playtime. Min andra char tog det 3 timmar när jag utforskat allt ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 kan nån modd låsa detta ämne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) Vinnaren under nån blizzard-tävling där man skulle levla snabbast upp till 10 gjorde det på strax under 2 timmar... Tror inte du drar en till 12 på nästan samma tid. Följer man Joana's Leveling guide helt och hållet så gör man det, inget snack om saken. Tvivlar ja på , efter som att han va vinnare på en blizzard tävling kan det inte vara så lätt som att följa nån guide. och level 6 brukar ta 2-3 timmar för mig att levla. Level 6, 2-3 timmar. World of Warcraft vad du är seg! Jag kanske överdrev lite, men 3 timmar tar jag 12 på. "Tvivlar ja på , efter som att han va vinnare på en blizzard tävling kan det inte vara så lätt som att följa nån guide." Vad snackar du om? -.- Joana vann snabbaste 1-60 tävlingen. Han levlade 1-60 på 4 days 20 hours. Och kan därmed säkerligen levla upp en level 10 på 2 timmar. Menade level 10 :P Level 6 går på 30-40 min ;) Redigerat 25 Augusti 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 (redigerat) och nu då? de stod disconected from server EDIT: ja gjorde en virus genomsökning på hela datan, å ja hittade och förstörde ett virus och ett spionprogram. nu kan ja komma in igen btw, kan nån modd låsa? Redigerat 26 Augusti 2007 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 jag tar level 10 på 1 timme. (inga PM inget snack.bara dra o köra igång ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 lol, på private ja lås tråden snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg