Gäst onix8 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 vi kan köra hehe jag kan ha darkri arceus och shymin och monga fler hehehehe :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Ok, du kommer säkert fega ur nu. Jag kör med úbers.Ok,men bara en über. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 jag bytte 6 st med molleman han fick darkri arceus shymin mew deoxys och en till kommer inte i håg B) hur fick du arceus darkri å shymin har du fuskat dig till dom eller byt dom på wi fi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Ok Weavile, meddela mig din msn så tar vi det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Buhu, where r u Weavile :evil: I'm w8ing -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA Grattis Du har vunnit en ägg klocka Jag har om med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 jag vill dessa legendariska på leaf green: lugia ho-oh deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Weavile... Weavile... :ng: Får Weavile komma ut och leka? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA Grattis Du har vunnit en ägg klocka Jag har om med ;) vadå ägg klocka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Uff -_- Hur trög får man bli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 WTF,jag blir galen jag har inte MSN!!!! lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA lol jag har Darkrai Arceus Mesprit Heatran Shaymin Palkia och Lucarioi lvl 100 ÄGDA o_O jag kissar på mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg