Maenster Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Kissar du på han ? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 (redigerat) Palla ta illa upp, Weavile. Va glad att hela världen inte vet ngt om att du inte har msn eller att du kissat på dig xD. Skamligt. Jalla, vad är din FC? Redigerat 4 September 2007 av Euphoria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 hur\var ser jag min Friend code??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Via din Pal pad som finns i väskan. Pal pad får du av damerna när du går ner för trappan i pokecentret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 det står bara "to obtain your friend code, please log on the nintento WFC" hur loggar jag in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Min FC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Du ska prata med bruden längst till vänster när du går ner för trappan i pokecentret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 ja och vad ska jag göra när jag "gått" in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Jag pallar inte förklara i minsta detalj, det är inte svårt! Gå och prata med damerna tills d fått reda på allt ^^ Damerna vet mer än vad jag gör xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 jag spelar på datan och min rattata är min starkaste lvl 20 + nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Hur fick du rattata i början ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg