Hoppa till innehåll

Vilken Är Den Starkaste Pokemonen?


Gäst onix8

Rekommendera inlägg

  • Svar 196
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nepp min Lucario i hundra klarar inte ens av att vara i battle tower..!

 

Men Luxray pwnar :P

 

 

Weavile du är typ en pokemon som Metapod Alltså man har ingen nytta av dig :lol:

Så du menar att du är en Magikarp?

 

Nepp min Lucario i hundra klarar inte ens av att vara i battle tower..!

 

Men Luxray pwnar :P

 

 

Weavile du är typ en pokemon som Metapod Alltså man har ingen nytta av dig :lol:

:bah: HAHAHAHAHA

 

Men hur kan man va så lättroad.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Weavile känner sig bara förolämpad. Yo, lättroade Lucario, vi vet allihop att d har största problemet det är därför d skrattar åt andra för det känns som hämnd och d mår bättre av det också. Skaffa en bättre vana.

 

Förresten molle, den dumma sa till den andra att han är dum. Du fattar säkert inte vad det betyder så låt mig förklara. Du är själv en metapod df försöker d skylla ifrån dej ditt egna problem. Väx upp. -_-

 

PS: Breloom är grymmast.

Redigerat av Euphoria
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Euro:

Förresten molle, den dumma sa till den andra att han är dum. Du fattar säkert inte vad det betyder så låt mig förklara. Du är själv en metapod df försöker d skylla ifrån dej ditt egna problem

 

Nehe Visste du att jag inte kunde fatta det? :P LUXRAY!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Euro:

Förresten molle, den dumma sa till den andra att han är dum. Du fattar säkert inte vad det betyder så låt mig förklara. Du är själv en metapod df försöker d skylla ifrån dej ditt egna problem

 

Nehe Visste du att jag inte kunde fatta det? :P LUXRAY!

Men asså.Bara för att du gjorde förlust mot mig så har du börjat blivit skitkaxig(fast jag gillar Luxray också). Redigerat av Weavile
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...