Wendos Skrivet 26 September 2007 Rapport Dela Skrivet 26 September 2007 Snälla Lucario äger all och alla :gitarr: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Nepp min Lucario i hundra klarar inte ens av att vara i battle tower..! Men Luxray pwnar :P Weavile du är typ en pokemon som Metapod Alltså man har ingen nytta av dig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Nepp min Lucario i hundra klarar inte ens av att vara i battle tower..! Men Luxray pwnar :P Weavile du är typ en pokemon som Metapod Alltså man har ingen nytta av dig :lol: :bah: :lol: HAHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 nehe Lucario är bäst :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Nepp min Lucario i hundra klarar inte ens av att vara i battle tower..! Men Luxray pwnar :P Weavile du är typ en pokemon som Metapod Alltså man har ingen nytta av dig :lol: Så du menar att du är en Magikarp? Nepp min Lucario i hundra klarar inte ens av att vara i battle tower..! Men Luxray pwnar :P Weavile du är typ en pokemon som Metapod Alltså man har ingen nytta av dig :lol: :bah: HAHAHAHAHA Men hur kan man va så lättroad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Men vad då det var skoj tyckte jag måste du vara tuffingen i pokemon forumet eller? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 (redigerat) Weavile känner sig bara förolämpad. Yo, lättroade Lucario, vi vet allihop att d har största problemet det är därför d skrattar åt andra för det känns som hämnd och d mår bättre av det också. Skaffa en bättre vana. Förresten molle, den dumma sa till den andra att han är dum. Du fattar säkert inte vad det betyder så låt mig förklara. Du är själv en metapod df försöker d skylla ifrån dej ditt egna problem. Väx upp. -_- PS: Breloom är grymmast. Redigerat 27 September 2007 av Euphoria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Ledsen Weavile :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 enligt serebii så är den starkaste non legendariska pokemon rampardos med 474 i max stats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 men min favorit är mew för han är söt och han kan lär sig alla tm och hm förutom attractB) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 Euro: Förresten molle, den dumma sa till den andra att han är dum. Du fattar säkert inte vad det betyder så låt mig förklara. Du är själv en metapod df försöker d skylla ifrån dej ditt egna problem Nehe Visste du att jag inte kunde fatta det? :P LUXRAY! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 27 September 2007 Rapport Dela Skrivet 27 September 2007 (redigerat) Euro: Förresten molle, den dumma sa till den andra att han är dum. Du fattar säkert inte vad det betyder så låt mig förklara. Du är själv en metapod df försöker d skylla ifrån dej ditt egna problem Nehe Visste du att jag inte kunde fatta det? :P LUXRAY! Men asså.Bara för att du gjorde förlust mot mig så har du börjat blivit skitkaxig(fast jag gillar Luxray också). Redigerat 27 September 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg