Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Ska jag iallfall! Det är på söndag. Vår svenska lärare ska va med så vi ska heja fast han kommer väl sist :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) Vad heter er svenska-lärare? Redigerat 5 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Amar! Kom inte ihåg vad han hette i efternamn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Amar! Kom inte ihåg vad han hette i efternamn :P jG TROR DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Prins Carl-Philip Bernadotte ska väl vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Prins Carl-Philip Bernadotte ska väl vara med? Vem? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 carl-philip bernadotte är väl prins av sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Joo han ska va me... och han är sveriges prins... Det suger så jag sover hellre än att titta på sånt crap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Oj då jag är lite tom i huvudet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Hatar vasaloppethttp://instagiber.net/smiliesdotcom/ups/chaos99/greenchainsaw.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 JAg gillar det inte heller men ska heja på min lärare och se om han blir med i tv som är 1 på 15 000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 När kommer det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.