Gäst JeppeBoy Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) Tja jag undrar hur det lättaste sättet är att döda dom där killarna i militärbil! Jag har försökt allt typ... skulle bli glad för svar! Redigerat 25 Augusti 2007 av JeppeBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Om du går till Paradise Plaza och går upp för trappan till vänster så kan du hoppa upp på en blå sak som finns ovanör alla affärer. Gå längs de blåa sakerna till du kommer till en uzi.(uzin ligger ovanför leksaksaffären) Ta uzin och se till att du har fullt liv, sen går du ut i parken och skjuter på Idioten med kulspruta tills han dör,sen tar du kulsprutan och skjuter ner dom andra två idioterna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JeppeBoy Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 ok tack!! men jag har hört att man kan ta nån annan bil och ramma dom så att dom dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Jo, den hittar du i garaget, det ligger mellan ingången till North Plaza och Food Court. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Ja tycker att de e som potato head är den lättaste taktiken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.