mario Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Asså jag har problem med att göra text/symbol bilder för att det förlyttar sig så mycket när jag skickar in det på forum. :/ Titta på bilden. Den övre är när jag skickar in det på forumet, den undre är när jag har skrivit det i wordpad. moving_text.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaninen Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Dett er fel tekkensnitt!! Byt tekkensnitt till dett du har po Vordpad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 25 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 ööh jag har märkt nu att det funkar ibland. Vad menar jag med ibland? jo asså att först funka det inte (texten förflytta sig efter jag la in det på forumet), sen väntade jag en stund, o när jag kolla tillbaka så var det nästan helt på sin plats. :rolleyes: har sidan lärt sig en läxa? att man inte ska röra ihopp det så där? man kan nästan tro det hehe. helmysko. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.