Megii Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Hej, n00ben (då menar jag förståss mig...) här undrar hur jag kan få till svarta kanter runt texter i Photoshop. Jag andvänder mig av Photoshop Elements 5.0. Är det någonting jag bör ladda ner? Jag ber även om ursäkt om tråden ses som onödig. Om den gör det så kan den låsas... Umm... jag hoppas ni förstår vad jag menar med svarta kanter runt texter. Helst vill jag få till tunna kanter, inte super tjocka. Jag hoppas jag får något bra svar. /Megii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AndersA Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Hej, n00ben (då menar jag förståss mig...) här undrar hur jag kan få till svarta kanter runt texter i Photoshop. Jag andvänder mig av Photoshop Elements 5.0. Är det någonting jag bör ladda ner? Jag ber även om ursäkt om tråden ses som onödig. Om den gör det så kan den låsas... Umm... jag hoppas ni förstår vad jag menar med svarta kanter runt texter. Helst vill jag få till tunna kanter, inte super tjocka. Jag hoppas jag får något bra svar. /Megii På blandningsalternativ sendan ramlinje. Så är det iaf på cs3, vet inte hur det är på 5.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Bild ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 25 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) Hej, n00ben (då menar jag förståss mig...) här undrar hur jag kan få till svarta kanter runt texter i Photoshop. Jag andvänder mig av Photoshop Elements 5.0. Är det någonting jag bör ladda ner? Jag ber även om ursäkt om tråden ses som onödig. Om den gör det så kan den låsas... Umm... jag hoppas ni förstår vad jag menar med svarta kanter runt texter. Helst vill jag få till tunna kanter, inte super tjocka. Jag hoppas jag får något bra svar. /Megii På blandningsalternativ sendan ramlinje. Så är det iaf på cs3, vet inte hur det är på 5.0 Hm, okej. Fast min version är inte på svenska. Vet du hur man kallar det på engelska?Tack för svaret iallafall! EDIT: Såg att amOt och jag postade ungefär samtidigt x'D Tack för ditt svar också, dock vet jag inte vart jag ska in på när det är på engelska. Redigerat 25 Augusti 2007 av Megii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Hej, n00ben (då menar jag förståss mig...) här undrar hur jag kan få till svarta kanter runt texter i Photoshop. Jag andvänder mig av Photoshop Elements 5.0. Är det någonting jag bör ladda ner? Jag ber även om ursäkt om tråden ses som onödig. Om den gör det så kan den låsas... Umm... jag hoppas ni förstår vad jag menar med svarta kanter runt texter. Helst vill jag få till tunna kanter, inte super tjocka. Jag hoppas jag får något bra svar. /Megii På blandningsalternativ sendan ramlinje. Så är det iaf på cs3, vet inte hur det är på 5.0 Hm, okej. Fast min version är inte på svenska. Vet du hur man kallar det på engelska?Tack för svaret iallafall! EDIT: Såg att amOt och jag postade ungefär samtidigt x'D Tack för ditt svar också, dock vet jag inte vart jag ska in på när det är på engelska. "blending options" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Det är exakt lika dant det är bara att det är på engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.