Hoppa till innehåll

Svart Runt Texter

Megii

Rekommendera inlägg

Hej, n00ben (då menar jag förståss mig...) här undrar hur jag kan få till svarta kanter runt texter i Photoshop.

Jag andvänder mig av Photoshop Elements 5.0. Är det någonting jag bör ladda ner?

Jag ber även om ursäkt om tråden ses som onödig. Om den gör det så kan den låsas...

Umm... jag hoppas ni förstår vad jag menar med svarta kanter runt texter. Helst vill jag få till tunna kanter, inte super tjocka.

Jag hoppas jag får något bra svar.

/Megii

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AndersA

Hej, n00ben (då menar jag förståss mig...) här undrar hur jag kan få till svarta kanter runt texter i Photoshop.

Jag andvänder mig av Photoshop Elements 5.0. Är det någonting jag bör ladda ner?

Jag ber även om ursäkt om tråden ses som onödig. Om den gör det så kan den låsas...

Umm... jag hoppas ni förstår vad jag menar med svarta kanter runt texter. Helst vill jag få till tunna kanter, inte super tjocka.

/Megii

På blandningsalternativ sendan ramlinje. Så är det iaf på cs3, vet inte hur det är på 5.0

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/Megii

På blandningsalternativ sendan ramlinje. Så är det iaf på cs3, vet inte hur det är på 5.0

Hm, okej. Fast min version är inte på svenska. Vet du hur man kallar det på engelska?

Tack för svaret iallafall!

EDIT: Såg att amOt och jag postade ungefär samtidigt x'D Tack för ditt svar också, dock vet jag inte vart jag ska in på när det är på engelska.

Redigerat av Megii
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/Megii

Hm, okej. Fast min version är inte på svenska. Vet du hur man kallar det på engelska?

Tack för svaret iallafall!

EDIT: Såg att amOt och jag postade ungefär samtidigt x'D Tack för ditt svar också, dock vet jag inte vart jag ska in på när det är på engelska.

"blending options"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...