Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Kan någon visa en bild på Saturn? Vet inte vad det är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 liknar megadrivet en hel del... http://www.etedeschi.ndirect.co.uk/museum/picts/saturn.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Snygg Konsoll-Dåliga Spel :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 HÅLLER MED DEN ÄR SNYGGMEN DÅLIG.SKA SKRIVA NÅT SNYGGA KONSOLLER ÄR INTE BÄST SÅ NI VET ALLA FAll inte alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 men den har en hel del bra spel också!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 nåra bra spel till konsollen finns det men allt är nästan dåligt med saturn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Jag har hört att det kom en massa legendariska spel till konsolen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 legendariska spel :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 legendariska spel :?: han menar någ att det finns gamla kända spel till konssolen tror jag ialla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 en massa fina sonic spel... hur mycket mer legendariskt kan det bli? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 glömde bort att sonic spelen var till den konssolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jo det finns en massa bra spel till sturn men det finns en hel del dåliga men ett som jag tycker är "rigtikt" bra är Tomb Rider jag har inte klarat det än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg