JonteFire2 Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 jag undrar hur man kommer till en ny bana? jag har redan gjort den första men får ingen ny...! vad ska jag göra för att komma till en annan bana...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 du måste vara ganska förstånds handikappad om du inte kommer till en ny bana, jag minns bara att jag klarade hela spelet när jag var typ 7 år. aja titta här http://www.gamefaqs.com/console/n64/file/198311/33159 borde stå nått där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 men hallå?? jag bad inte om en hel guide!!! jag ställde bara en liten fråga och du gav mig en stor guide! och förresten vet jag inte vart man ska läsa nånstans.... orkar liksom inte läsa igenom hela guiden bara för att få veta en liten sak. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 tryck ctrl f för att söka, suck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Fel forum, flyttas... För att komma till andra banan måste du ta många bra bilder i första banan så du kommer över en viss poängsumma så att du får tillgång till andra banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg