PhenomII Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Hej jag undrar hur man kan få bilden från min tv med inbygd digital box att visas på datorn så att man kan spela in på hårdisken. Ps: snabt svar önskas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 (redigerat) Om datorn har ett TV-kort så kan du koppla digitalboxen (kanske inte går med alla) till datorn & sedan använda ett program för att se på TV som även har funktion att spela in, min dator har TV kort och ett sånt program som jag fick med när jag köpte den men jag har aldrig provat. bara med analog TV & det gick att spela in bara att det blev dålig bild (hade ett kasst TV-uttag i det rummet) Redigerat 26 Augusti 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 min tv har inbygd digitalbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Du måste ha ett tvkort i datorn och koppla in antennen där. Man kan inte använda en tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Om du har Vista, så kan du gå in i Windows Media Center, där du kan se på tv o spela in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.