16zacco Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 hur gör man för att spela fyra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Förklara ditt problem lite tydligare, menar du i Co-Op Mode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 ja, när jag ska spela med mina kompsiar så loggar alla in men bara två kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Jag kommer tyvärr inte ihåg, testa typ vid någon inställning 4 players or more. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 var väljer jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Menyn för Live spelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.