Hoppa till innehåll

Graffiti


Niclaz91
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

en sa håller jag med om att se en massa flow kann ttags kan va fult men graffiti alltså konsten är snygg men vi måste ju taga för att bli kända få respekt själv håller jag också på med stencils det e snyggt

 

LOL?

 

Tror du att man måste ha en tag på varenda ställe i hela sverige eller?

 

Du blir inte känd för det, folk kommer bara tänka "asså han där där killen som skriver_____måste va riktigt konstigt"

För att bli "känd" måste du kunna DIN grej!

 

Jovisst ..

 

Man kan väll sätta sin tag lite då och då .. men man blir inte känd för det, det är fortfarande skälen inom målningen som spelar roll ..

 

T.ex

SEEN

T-KID aka TERRIBLE - KID

EAZ-ONE

CES-ONE

FUTURA2000

 

Visst, alla körde olagligt och gör nu med, men dom blev kända för att dom gav skäl i målningarna ..

INGEN SLÅR SEEN PÅ WHOLECARS - TOP TO BOTTOM .. (Hans grej)

INGEN SLÅR T-KID PÅ WILDSTYLE (Hans grej)

INGEN SLÅR EAZ-ONE MED HANS FETT GRYMMA VÄGGAR (Hans grej)

INGEN SLÅR CES-ONE MED HAS FINA TAVLOT(Hans grej)

INGEN SLÅR FUTURA2000 NÄR DET GÄLLER STIL(Hans grej)

 

 

Asså .. det är vad DU gör och ingen annan, bara för att COPE2 bombade över hela newyork så är man lixom inte känd ..

ALLA vet ju vem du är för att du gjorde något på deras egendom ..

 

Men lägger man sin skäl i målningarna så börjar folk tycka om det du gör, genom det får du respekt,tjänar massor av pengar, framför allt dom gillar dej, så tro nu inte bara för att du tagar på någon av deras egendomar så får du respekt å allt ..

 

DU FÅR INGENTING,

 

 

 

Av COPE2's bombande som han fick av sin polare CAP så började exakt allting, dom började bomba gatorna ..

 

INNAN CAP dök up så var det "the lines" som gällde även kallat "HOT110" .

 

Graffiti artister som SEEN,DEZ,DAZE,DUSTER,QUIK,DONDI,DEATH16,T-KID,CAN2,ZEBSTER,ZEPHYR,MARE och många fler.

 

Dom änvände tåglinjerna för att "komma up" men då var det anurlunda, tågen rullade år innan målningarna togs bort .

 

DEN MÄST KÄNDASTE TÅG MÅLNINGEN ÄR GJORD AV SEEN OCH HANS CREW - UA .

 

FÖR ATT KOLLA PÅ FLER AV SEEN'S KÄNDA TÅG ; www.seenworld.com .

 

 

 

 

 

Jag håller på med, jag bombade förut men insåg att man blir kändare genom att läga skälen i sina målningar .

 

 

TACK FÖR MEJ!

 

/Oske

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ajg håller med dig med 100% men jag måste ju köra thhrows tags för att folk ska veta vem ja e vilket dom intne vet nu så målningarna kommerm när jag gör malnågar (vilket jag har en gång) gör jag mest figurer inte så mkt letters gillar charaktärer mer än typ burners hoppas att vi blir mer aktiv i detta forum tack för mig!

 

Redigerat av Garderobsapa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller ingen på med stencils? det gör jag och kommentera mitt in köp från highlights.nu

 

 

1.otr mini hard2buff

1.montana liquid

10.platinum can 3 vita 3 svarta och 1 gul och 3 chrom

 

vad tycks var det värt det?

 

 

Mjoo, visst .. lol asså ..

jag fattar inte varför du MÅSTE köra t-ups ..

 

Gå på lagliga väggar istället du lägger ner mer tid, du lär känna mer folk ..

Fram för allt du får skills som du sen kan dra ut på gatan med .

 

ajg håller med dig med 100% men jag måste ju köra thhrows tags för att folk ska veta vem ja e vilket dom intne vet nu så målningarna kommerm när jag gör malnågar (vilket jag har en gång) gör jag mest figurer inte så mkt letters gillar charaktärer mer än typ burners hoppas att vi blir mer aktiv i detta forum tack för mig!

 

Men för F*N lär dej stava ..

Jag fattar inte ett piss vad du skriver ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sry för alla stav fel jag är inte van vid mitt tagentbord sry.

 

jag skulle köra lagligt om det exicterade lagliga väggar i min stad vilket det inte gör :( och jag skulle aldrig våga köra över typ snakes målningar tror att han var en av svergies bäst kanske bara drömmer vet ej :P

Redigerat av Garderobsapa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...