Gäst Golden Star Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 vilken avsnitt tycker ni är bäst av simpsons? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Det Halloween-avsnittet när odm köper typen robot med Pierce Brosnan's röst eller det när Marge e bodybuilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 När homer får en magisk hängmatta och när han snurrar runt så kopierar han sig själv! Ser skit roligt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Det Halloween-avsnittet när odm köper typen robot med Pierce Brosnan's röst eller det när Marge e bodybuilder du menar det avsnittet då hela huset blir robotoserat? det ska föreställa "en rymdresa år 2001" en skita kass film på riktigt, men hur stor som helst i USA. jo men visst det är ett bra avsnitt, de bästa är ju såna då¨dom göra parodier på olika filmer, typ forest gump, harry potter och sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (Unirator @ 05/03-2004 20:56:14) Det Halloween-avsnittet när odm köper typen robot med Pierce Brosnan's röst eller det när Marge e bodybuilder du menar det avsnittet då hela huset blir robotoserat? det ska föreställa "en rymdresa år 2001" en skita kass film på riktigt, men hur stor som helst i USA. jo men visst det är ett bra avsnitt, de bästa är ju såna då¨dom göra parodier på olika filmer, typ forest gump, harry potter och sånt :D Det Harry Potter-avsnittet är ju hur roligt som helst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Allt är väl bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 mm.Alla ät bra.Min brorsa såg det med Harry Potter.fast jag missade det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 När familjen Simpsons köper en pool och Bart brytet benet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag tycker att alla är bra.. Kan inte säga vilken som jag tycker är bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag tycker att alla är bra.. Kan inte säga vilken som jag tycker är bäst.. Ja du har rätt! Alla är faktis bäst och dom är ju så himla bra på att göra dumma saker! Specielt Homer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 mm, de flesta avsnitten är ju det! men det är synd att Matt kanske kommer sluta med Simpsons. men hans handra serier är också bra Foturama lr vad det stavas... mycket av det som händer i simpsons tar han ju från verklighetern, det är nog det som gör det extra rolligt eftersom man är medveten om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Futurama! Men han ska inte sluta med Simpson! Det är ju den bästa serien dom har gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.