Imaginary Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 mm.Alla ät bra.Min brorsa såg det med Harry Potter.fast jag missade det :( Japp,det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag diggar det när homer får en revolver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 mm,det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 homer get's commited är min favo..., michael jackson är med där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Juste det där! det e kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag tycker det när bart och lisa typ får gå på en militär skola!det äger speciellt när lisa får en maskin gun och bart en granat kastare och spränger rektorns bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 de avsnittet när springfield blir utnämt till U.S.As tjockaste stad lr nå sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 homer smokes weed e ganska bra fast ja har inte set nå många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Den när Homer var tåg förare när det kom en rik kille till stan.det var sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 När en indian ser 30 år fram i tiden är bra. Och när Springfield blir utnämd till att repesentera OS är askul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Oscars Galan i Springfield! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Lisa "tappar" intelligensen är väl bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.