NightMaker Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 (redigerat) Jag har instalerrat om hela steam och ska lägga in min CS spray... Men nu när jag går in på : /program/steam/steamapps/mitt namn/counterstrike/cstrike Så har jag ingen Logos map :S Ska jag göra något för att få tillbacka den?? eller? för om man gör en egen Map så funkar det inte :S. Så hur ska jag få tillbacka logosmapen? Så frågan är hur ska jag göra? :( Redigerat 26 Augusti 2007 av DonkeyKong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 det finns ju 2 cstrike..... du skall gå in på "cstrike_swedish" finns den inte där så vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 det finns ju 2 cstrike..... du skall gå in på "cstrike_swedish" finns den inte där så vet jag inte. YESS!! hittade den u rule man! xD här får du 200fm xD :lol: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg