Slumpen Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Tja...jag behöver hjälp! jag har Hoppat in i någon mysko värld. man är typ i rymden och ska hoppa mellan svävande öar typ...profesorn säger att man ska använda bigjump......hur gör man?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) Jag kommer inte ihåg riktigt men om du kör träningen så förklarar dom hur man gör.. Eller kanske nått sånt här ctrl + s + mellanslag ? Som sagt jag kommer inte ihåg riktigt.. Det var länge sen jag spelade det.. Men kör träningen.. Redigerat 5 Mars 2004 av j0hn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 ok..tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag har för mig att det bara var att hoppa och landa på någon nedanför för man skadades inte men jag kommer inte ihåg.Annars kan du ju alltid lira träningen och se vad det är för något hopp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 så här gör du för att använda bigjump: spring frammåt tryck sedan ctrl och sedan mellanslag fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Och att svara på en trådsom är 6 månader gammal var ganska onödigt, specielt när den redan är besvarad.. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg