ELF Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Vet någon vad som har hänt med modnmod.com? Sidan har varit nere riktigt länge. Det kvittar vad man trycker på för länk på första sidan så kommer man bara tillbaka till den där det står att sidan är nere. Det går inte äns at kontakta dem och fråga när sidan kommer upp igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Har för mig att VBB licensen gick ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 VBB license vadå? De måste ju lägga upp sidan igen, det såg ut som om den skulle bli så mycket bättre än vad den var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 vBulletin Board licsens. Forumsliscensen, och ägaren hade inte råd att betala ett nytt, så han skippade det, har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 OK, me han kan ju ha sidan uppe i alla fall och skippa forumet... Han kan ju också använda sig av ett gratis forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Javisst, men han hade väl inte fått upp det i huvudet.. Och jag vet inget sätt att kontakta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Nää, så synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.