oddy Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Nu är det såhär att min kompis behöver lite hjälp,. Han instalerade ett program som hette power dvd . I den mappen han instalerade programmet i försvann alla filer ifrån den mappen. SÅ jag undrar ifall det är något vanligt fel elelr ifall någon vet vart filerna tog vägen eller hur man gör något åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Det låter konstigt att filerna bara försvan. Vad gjorde han då filerna försvan? Han råkade inte avinstallera programet? För filer kan ju inte bara försvina. Kan ju vara virus med i bilden med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 hmm.. Systemåterställning så borde han ju iafa få tillbaka filerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Ja, om man själv väljer att programmet skall installeras i en mapp som redan innhåller filer så brukar det hända ganska ofta att de filer som inte hör till programmet försvinner. Men om du vill få tillbaks dessa så skulle jag rekommendera att titta i papperskorgen eller att söka. Och kom ihåg att skapa en enskild mapp nästa gång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.