knipan64 Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Jag har provat att ha den stående men jag kom på att jag har småsysckon och den e fallfärdig när den e stående så min ligger ned ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Men om vi glömmer fallrisken. Finnsd etågra på fuska som hra fått trasiga skivor ppågrund av att den stor upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Men om vi glömmer fallrisken. Finnsd etågra på fuska som hra fått trasiga skivor ppågrund av att den stor upp. Vet inte om här på Fuska men jag vet folk som bara råkat röra vid sin 360 och skivan har då på något sätt felplacerats och därav repats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Synda tt man inte har slöjd annars skule man byggt en sån grej dom har på spelaffärer där 360n står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Synda tt man inte har slöjd annars skule man byggt en sån grej dom har på spelaffärer där 360n står. Jaja ett slags ställ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 har mitt liggande, det är lite svårt att byta spel när den är stånde man kan ju tappa skivan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 har mitt liggande, det är lite svårt att byta spel när den är stånde man kan ju tappa skivan :P Jo det är också en annan risk som ej är värd att ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Mitt 360 står upp för att det låter jätte mycket vet inte varför det gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Mitt 360 står upp för att det låter jätte mycket vet inte varför det gör det Lägg det ner människa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Mitt 360 står upp för att det låter jätte mycket vet inte varför det gör det Lägg det ner människa!! Jag tror han menar att han ställde den upp för att den låt mycket när den låg mer. Kan tänka mej att den blir varmare när den ligger ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 September 2007 Rapport Dela Skrivet 19 September 2007 Oavsett om den låter mycket när den ligger ner (det gör nästan alla 360) så bör du ha den liggandes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2007 Oavsett om den låter mycket när den ligger ner (det gör nästan alla 360) så bör du ha den liggandes! Har den liggandes också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.