bladefinor Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Skrivet 28 Augusti 2007 Hej, jag fick mitt PS3 igår och nu har jag ett problem... Hur skaffar man sig Master Account? När jag ett går in på "Sign up for PLAYSTATION..." under "Vänner" så kan man ju bara skaffa sig ett Sub Account från ett Master Account, som man inte kan få på nått sätt. Så nu undrar jag hur man skaffar sig ett Master Account. Citera
bladefinor Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2007 hehe jag kom på det precis efter att ha skapat tråd :P Citera
runrun143 Skrivet 4 September 2007 Rapport Skrivet 4 September 2007 vad är skillnad mellan på master account och sub account :huh: Citera
Scarlet Skrivet 4 September 2007 Rapport Skrivet 4 September 2007 vad är skillnad mellan på master account och sub account :huh:Master account är typ för 18+ typ.. Och Sub-accounts är till för barn och kan bara bli skapade om man har Master Account tror jag.. (alltså master är för vuxna, föräldrar eller förmyndare och sub account är för dom som är under 18) Dålig på att förklara bra ;) Men när man handlar med Sub acc så går det nog på master accountets wallet tror jag :P Citera
bladefinor Skrivet 5 September 2007 Författare Rapport Skrivet 5 September 2007 jag tror faktiskt inte att sub account kan handla över huvudtaget Citera
Scarlet Skrivet 5 September 2007 Rapport Skrivet 5 September 2007 jag tror faktiskt inte att sub account kan handla över huvudtagetHm.... Varför finns då Sub-accounts? Sub accounts är till för att minderåriga ska handla... Men det måste gå från master accountets pengar... (som då är ens föräldrar) ;P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.