Hoppa till innehåll

Oblivion

Bellic

Rekommendera inlägg

Jag vet att det har gjorts nån sån här tråd förr men jag vill gäran se om folk har blivit bättre och vilken klass och ras dom spelar med och så.. min är iaf en:

Wood Elf som heter Tom Riddle ( efter Voldemort :P )

class: Custom (Armorer, Illusion, Athletics, Acrobatics, Blade, Marksman, Security)

Lvl: 6 (nyss börjat om :P )

Maxat sneak och light armor och är typ journeyman på illusion och acrobatics :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehh...

Ras: High Elf

Birthsing: Typ magiker, iallafall 100 weakness to magic och 100 plus i magicka

Class: Custom, hmm...

Major skills: Hmm...Illusion, Restoration och några andra magi skills

Tål NOLL magi :D

Lvl: Har då f*n ingen aning, tror det är runt 20...

Men maxat illusion har man så behöver f*n inte bry mig om fiender, invisible FTW :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha vill du veta hur jag gör? i början av spelet så smyger jag mot en bergvägg där goblinen står, där man hittar första mortal&pestle, binder nåt snöre runt spaken så att man kan göra nåt annat så länge. light/heavy armor tränar man upp genom att stå och bli slagen av dom tre råttorna som finns där häxgoblinen står. illusion tränar man upp genom att gå och kasta light besvärjelser hela tiden och acrobatics genom att hoppa hela tiden. då går det jävligt fort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ras: Nord

Class: Pwnerer (custom)

Level: 47

hmm nästan maxat leveln .. ett tips till bara hur man levlar upp blade,blunt och marksman och.. armorer (det är ju ganska segt så..) när du blir silencer tror jag det är så får du ju hästen Sahdowmere av lucien lachance. det som är så j*vla bra är att du kan slå på henne hur många ggr som helst utan att hon dör eller slåss tilbaka! så dupa kanske hundra repair hammers och reparera ditt vapen efter ungefär ditt tredje slag så levlar du upp armorer och blade/blunt/marksman riktigt snabbt. enjoy Redigerat av Bellic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...