Bellic Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Jag vet att det har gjorts nån sån här tråd förr men jag vill gäran se om folk har blivit bättre och vilken klass och ras dom spelar med och så.. min är iaf en: Wood Elf som heter Tom Riddle ( efter Voldemort :P ) class: Custom (Armorer, Illusion, Athletics, Acrobatics, Blade, Marksman, Security) Lvl: 6 (nyss börjat om :P ) Maxat sneak och light armor och är typ journeyman på illusion och acrobatics :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Ras: Argonian Klass: Warrior Birthsign: The Thief Major skills: Armorer, Athletics, Blade, Blunt, Block, mfl. Lv: 21 Observera att min kompis gjorde denna gubben och att den är lite cp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Ehh... Ras: High Elf Birthsing: Typ magiker, iallafall 100 weakness to magic och 100 plus i magicka Class: Custom, hmm... Major skills: Hmm...Illusion, Restoration och några andra magi skills Tål NOLL magi :D Lvl: Har då f*n ingen aning, tror det är runt 20... Men maxat illusion har man så behöver f*n inte bry mig om fiender, invisible FTW :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 heh uppe i 85 på ilussion skill nu, rätt bra för att bara ha spelat i två dar :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Du måste ha nördat. Magi är trist, fast jag satsar inte så mycket på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 haha vill du veta hur jag gör? i början av spelet så smyger jag mot en bergvägg där goblinen står, där man hittar första mortal&pestle, binder nåt snöre runt spaken så att man kan göra nåt annat så länge. light/heavy armor tränar man upp genom att stå och bli slagen av dom tre råttorna som finns där häxgoblinen står. illusion tränar man upp genom att gå och kasta light besvärjelser hela tiden och acrobatics genom att hoppa hela tiden. då går det jävligt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 De roligaste magierna är lätt Restoration, Illusion, Conjuration och Destruction. Resten skiter jag i. Har typ mellan 20-40 i skill på alla de för jag började nyss träna upp magin. Turn Undead är för jäkla go. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 mm. alchemy kan du oxå levla upp genom att dupa 2000 av två olika ingrediensre, det går jäkligt fort att levla upp sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Jag vet, jag har expert i det. 86 i skill tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Ras: Dark elf class: battlemage level: 1 (började idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Ras: Nord Class: Pwnerer (custom) Level: 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) Ras: Nord Class: Pwnerer (custom) Level: 47 hmm nästan maxat leveln .. ett tips till bara hur man levlar upp blade,blunt och marksman och.. armorer (det är ju ganska segt så..) när du blir silencer tror jag det är så får du ju hästen Sahdowmere av lucien lachance. det som är så j*vla bra är att du kan slå på henne hur många ggr som helst utan att hon dör eller slåss tilbaka! så dupa kanske hundra repair hammers och reparera ditt vapen efter ungefär ditt tredje slag så levlar du upp armorer och blade/blunt/marksman riktigt snabbt. enjoy Redigerat 1 September 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.