Dezen Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Smaken e som baken, vissas stinker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Använd detta program och recorda på bästa kvalté, inte så svårt. http://www.sagebrush.com/recall.htm Dock ansvarar jag inte om du gör det, eftersom det inte är jag som kopierar musiken. Jag hade faktiskt tänkt att använda den som mobil-ringsignal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Ärligt, vet ingen hur man egentligen gör? Isåfall får väl jag förklara. :D Så här ska du göra: 1. Logga in på RuneScape i Internet Explorer. 2. Gå in på musikpanelen i RS. Tryck på den låt du vill ha så att den börjar spela. 3. Gå in på Start -> Kör.... Då kommer en ruta upp. Skriv in: C:\\WINDOWS\.file_store_32 , och tryck sen på OK. 4. En annan ruta kommer upp med lite olika filer. Leta efter de filer som heter antingen music och ett földnummer eller jingle och ett földnummer. En av dessa musikfiler är låten du sökte, så det är bara spela upp dem och se vilken av dem som var din. Kopiera sedan bara filen till din hårddisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 (redigerat) det gick inte finns bara massa dat filer :( Redigerat 31 Augusti 2007 av Keylogger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Det var mycket konstigt, du använder väl IE? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Det var mycket konstigt, du använder väl IE? nej, ska man göra det? funkar inte meed IE hlr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Om det inte funkar vet jag inte vad du ska göra, borde fungera om du använder IE. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 vem älskar musiken??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Uppenbarligen han som startade tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Jag kan ju inte säga att musiken är världsbäst men den passar bra till runescape :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg