DDDD Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 hej jag har nu 50 euro(ca 500kr) och jag vill ha ett pokemon spel och en konslon så har jag råd med något/vad ska jag köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Du kan antagligen köpa ett spel, men en konsoll tvivlar jag att du får råd med om du bara har 500 spänn. Köp Pokémon Ruby/Sapphire till GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Har du Pokemon Mystery Dungeon?Det är ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brassen Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 En Konsoll kan kosta runt 600 om det är GBA Men Nintendo DS Kostar runt 900-1200kr :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 aa mystery dungeon är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 hej jag har nu 50 euro(ca 500kr) och jag vill ha ett pokemon spel och en konslon så har jag råd med något/vad ska jag köpa Hur ska du bode kunna köpa en konsoll och ett spel för 500 kr? Hur har du tänkt att det här ska gå ihop? Som alla andra medlemar har nämnt så kostar ju en ny konsoll över 500 kr. Jag skulle trå att även de begagnade kostar över 500 kr. Men GBA kan ju vara biligare. Men du får nå inget spel med för de pengarna som blir över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 min kompis va och kollade på ps2 och då kostade den bara 500 någonting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 ..vilken konsoll? du får inte en konsoll för 500kr, eller kanske en begagnad gamecube elller nått.. och om du redan har en konsoll så undrar jag vilken/vilka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 GB: Pokemon Gul. GBA: Pokemon Emerald. NDS: Pokemon Diamond. GC: Pokemon: XD Gale of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 GB: Pokemon Gul. GBA: Pokemon Emerald. NDS: Pokemon Diamond. GC: Pokemon: XD Gale of Darkness XD gale of darkness är ett jätte kul spel nästan roligare än Diamond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Som sagt innan: du kan antagligen bara få ett spel för dom pengarna. men om du nu har ett game boy advance eller NDS så tycker ja du ska skaffa GBA: Pokemon Emerald ( jag tycker emerald är det bästa av dom spelen o de kostar lika mycket som dom båda andra.) Ruby Sapphire Firered Leafgreen NDS: Pokemon Diamond Pearl Båda dom härspelen är i stort sett lika förutom att den första legendariska pokemonen du möter varier i spel (Diamond=Dialga Pearl=Palkia) sen är det några andra smådetaljer tex vilka pokemon du möter o så Men som sagt, allt de andra e precis desamma o de e två mycket högklassiga spel =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg