metoo Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 jag är intresserad av ett maplestory acc 30+(helst mage). kan ge FM,Steam acc med (css).runescape saker :D skriv ifall du säljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Level 36 cleric, lvl 37 spearman - Bera. Duger det tror du? Skicka Pm isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 (redigerat) jag har level 32 ice/lightning mage med esther shield +1 maplestaff och en cloak till level 75 (värd typ 15 mill) om du vill köpa säj till via PM (OBS inga RS items eller steam acc) på samma server har jag även en level 18 theif med icicles -.- inte mycket lawl Redigerat 31 Augusti 2007 av Hunted Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 skickar pm nu, har ingen en fiery poition(felstavat) xD EDIT. STEAM accet har min polare fått så det finns ej kvar men resten av sakerna e kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.