NicolasMuharem Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Hej jag undrar hur man får pok´3tch appen så man kan kolla hur mkt dina pokemons gillar dig svara snabbt tack Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 jag fick den av en tjej i ett pokemon center kanske de 3,4 eller det 5 fick den idag ja började om mitt diamond för inte så länge sen B) och skriv i pokemon forumet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 När du väl har du den ska du föra stylern över respektive Pokémon, hjärtan visar sedan hur mycket dem gillar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 budew gillar mig aldrig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonQueen Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 här e typ alla du kan få! Daycare checker - Daycare-gubben. Analog klocka - hus i Celestic Town. Coin Toss - hus i grand lake. Matchup checker - Chefen för Poketch Corp efter 7th gym Kalender - hus i sunyshore city när du visar en pkmn med serious nature. Ritbord - samma ställe som ovan men visa en med naive nature. Roulett - samma ställe som ovan men visa en med quirky nature. Pokeradar checker - Prof. Oak i Pal park. Kökstimer - tjej i pal park när du visar en snorlax (snorig lax X3) Färgändrare - tjej i pal park när du visar en kecleon. Memo pad - Chefen för Poketch efter 1th gym. Happiness checker - pokecenter i eterna city. Itemfinder - Dawn/lukas i route 207. Berrychecker - berrymasters hus i route 208. Pokemon historia - ett hut i solaceon city. Räknare - veilstone citys affär. Love checker(tror jag den hette) - Nintendo events Stoppur - Nintendo events Alarm klocka - nintendo events. Ja det var nog alla :cool: När du väl har du den ska du föra stylern över respektive Pokémon, hjärtan visar sedan hur mycket dem gillar dig. Ge den såna flaskor som höjer dens attack å defense å sånt och slåss mycke me den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 här e typ alla du kan få! Daycare checker - Daycare-gubben. Analog klocka - hus i Celestic Town. Coin Toss - hus i grand lake. Matchup checker - Chefen för Poketch Corp efter 7th gym Kalender - hus i sunyshore city när du visar en pkmn med serious nature. Ritbord - samma ställe som ovan men visa en med naive nature. Roulett - samma ställe som ovan men visa en med quirky nature. Pokeradar checker - Prof. Oak i Pal park. Kökstimer - tjej i pal park när du visar en snorlax (snorig lax X3) Färgändrare - tjej i pal park när du visar en kecleon. Memo pad - Chefen för Poketch efter 1th gym. Happiness checker - pokecenter i eterna city. Itemfinder - Dawn/lukas i route 207. Berrychecker - berrymasters hus i route 208. Pokemon historia - ett hut i solaceon city. Räknare - veilstone citys affär. Love checker(tror jag den hette) - Nintendo events Stoppur - Nintendo events Alarm klocka - nintendo events. Ja det var nog alla :cool: När du väl har du den ska du föra stylern över respektive Pokémon, hjärtan visar sedan hur mycket dem gillar dig. Ge den såna flaskor som höjer dens attack å defense å sånt och slåss mycke me den ;) Du borde göra en guide.Imponerande bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg