Gäst onix8 Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 jag vill ha en bild som det står onix8 på och en rayquaza i bakgrunden ,jag vet att man ska hålla på med fuska mynt och sådär men jag vet ändå inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Ett bra tips är att skriva i fuskamynt forumet. Du kanske betalar 500 fm. Då kommer du få bra avatarer. För.. När du frågar detta så känns det inte som du är så bra på avas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 eller så kan du göra en egen i paint, det brukar jag göra :) eller så tar jag en rolig bild jag hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Sök på google, efter avatarer, eller så skapar du en tjänst på fuska mynt forumet, men då måste du betala vinnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.