Gäst DS_91 Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Jag undrar ur man får nyckeln till kistan. Har hört att man ska gå till Brewster men förstår inte hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 vilken j*vla kista? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Kolla bara på fusk & recensioner, har för mig att det står där nånstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Förklara problemet lite bättre så vi kan hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 finns ingen nyckel till nån kista-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DS_91 Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Alltså, jag har hittat en kista och hört att om man går till brewster kan man få en nyckel till kistan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 idiot vilken j*vla kista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Läs på fusk och recensioner. De e en som heter carro jenna där som har skrivit någor om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Hur man får nyckeln 500 000 BELLS! Om du hittar en skattkista, behåll den hemma i ditt hus, och kolla upp mot himlen varje gång klockan är xx:x4 försök då att skjuta ner varje paket du ser. om du lyckas få en special mixer, så kan du ju alltid sälja den hos Nook för fjuttiga 50 Bells, Men! du kan oxå föra den till Brewsteroch få en Rusty Key. Gå då hem och lås upp den låsta Treasure Chest. Där kommer det att finnas 500 000 Bells, som är mer än nog för att betala av lånet på 3:e huset till Tom Nook! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Exakt! Äntlgen nån som lyssnar på mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aake Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 hur får man kistan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 hur får man kistan?seriöst j*vla ** barn, DET FINNS INGEN KISTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg