Gallardo Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Skrivet 31 Augusti 2007 (redigerat) Altaria är min favorit och jag vill ha en som är så bra som möjligt. Det här är min första : Altaria (M) @ Leftovers Trait : Natural Cure Ev's : Attack 252 / HP 129 / Speed 129 Adamant Nature - Aerial Ace - Sing - Earthquake - Dragon Dance Nu har jag skaffat en till p.g.a. att den första hade dåliga IV's också ville jag ändra lite EV's. Här är den nya : Altaria (M) @ Leftovers Trait : Natural Cure Ev's : Attack 252 / HP 252 / Speed 6 Adamant Nature - Aerial Ace - Sing - Earthquake - Dragon Dance Enda skillnaden är som sagt bara IV's och EV's. Så : Vilkens EV's var bäst och hur kan man förbättra dem ? ( Koncentrera er helst på en av dem för den som utses till sämst kommer få vara vara på PC:n ) Redigerat 31 Augusti 2007 av Gallardo
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Skrivet 31 Augusti 2007 Det beror ju på hur man tycker som spelare hur en pokemon är, men jag tycker att den andra ser bättre ut.
Gallardo Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 31 Augusti 2007 IV's - Individuel Value's Ev's - Effort Value's Jag tycker också den andra ser mkt bättre ut, men jag undrar om någon vet något bättre te.x : moveset än det jag redan har. Helst vill jag att den fortfarande i.a.f. ska vara en Dragon Dancer.
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 September 2007 Rapport Skrivet 1 September 2007 Ta bort sing, hypnosis är bättre, men annars så ser det ganska okej ut.
Gallardo Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Skrivet 1 September 2007 Altaria kan inte lära sig Hypnosis ... Annars skulle jag självklart valt den för en Sleep Attack är skit viktig om jag möter Solrock, Aerodactyl elr Skarmory.
Gäst onix8 Skrivet 1 September 2007 Rapport Skrivet 1 September 2007 är ev och iv nåt man ger till pokemonen :huh:
Gäst Tasaar Skrivet 1 September 2007 Rapport Skrivet 1 September 2007 är ev och iv nåt man ger till pokemonen :huh:vet du ens vad google är?
Gäst onix8 Skrivet 1 September 2007 Rapport Skrivet 1 September 2007 är ev och iv nåt man ger till pokemonen :huh:vet du ens vad google är? det fanns inget som för klara på google
Gallardo Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Skrivet 1 September 2007 Jag orkar inte förklara, men allt står på serebii.net, fast allt där är på engelska så för en 10-åring så kanske det inte är så lätt. Agiyr har en bra guide på EV's i '' Fixa Ett Bra Team '', tror tråden hette något i den stilen.
Gäst onix8 Skrivet 1 September 2007 Rapport Skrivet 1 September 2007 jag kan väldigt bra engelska jag får svårare engelska läxor än vad alla andra i klassen
Gallardo Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Skrivet 1 September 2007 Ok, kolla Serebii då :)
Rekommendera inlägg