PUR4FAX Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Hur gör man en bana till gmod10??? (vill gärna ha en guide med bilder/förklaring!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 man måste ha source sdk :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 jag har source sdk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Man gör det med Half-Life 2 inställningar, om det inte var det du menade och du inte vet grunderna finns det några sidor, min favoritsida är: http://halfwit-2.com/, gå bara in på tutorials och välj kategorin som passar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 fick du source sdk när du köpte css eller nått sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag fick source sdk när jag köppte Half-Life 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) jag har köpta spel, ska köpa css+gmod10 paketet snart :P Redigerat 2 September 2007 av admin §1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 kan inte bara någon skriva hl2 inställningarna till source sdk?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg