Katt Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Nu har jag räknat mina pengar, och kommit fram till att jag har råd att köpa en bärbar dator för under 6000 kr! Men finns det några bra, som håller min buget? Jag vill ha Windows Vista Prenium, men Windows XP går också bra. Inte Vista Basic, bara, det har jag hört att det ska vara dåligt, begränsat, osv... Mitt eget förslag till mig själv: http://www.inet.se/?page=product&stock...;a=1967860& Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 verkar vara rätt ok för den prisklassen o acer ska det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 själv skulle jag spara ihop 1000kr till och köpa : http://www.shg.biz/link.asp?goto=infobox&varenr=2099084 Pavillion G5060eo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Hmm... Varför skulle den vara bättre? Har den bättre grafikkort, eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 (redigerat) betydligt bättre processor. Det var ungefär allt jag kollade. Kollar resten w8 okej, var kanske lite förhastad, det är väl mest CPU och HDD som skiljer. Och utseendet då, men det är ju skitsamma. Jag är lite anti Turion processorer, fråga inte varför, bara är så. och GPUn på den du länkade verkar vara rätt schysst ändå. men jag hade nog ändå tagit den jag länkade, men den andra var inte dålig heller. Redigerat 31 Augusti 2007 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 'Min' var väl snabbare/högre frekvens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Läs mitt inlägg ovanför, redigerade det. Ja, din hade mer hz, men jag hade nog föredragit dualcore. beror ju självklart på vad du ska med datorn till dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Bra fråga... Mest surfa och så på... Men det är en fördel om det går att spela Rayman 3 på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 haha, du och ditt rayman 3'ane :D Går nog på båda så, och ska du bara ha surfdator så ta den du har råd med nu! Alltid gött med prylar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool127 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag vill köpa en ny dator jag med men jag har inte råd ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Min lillasyster vill att jag ska köpa ett grafikkort, istället för datan... Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camoranesi Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Min lillasyster vill att jag ska köpa ett grafikkort, istället för datan... Vad tycker ni?datorn* Det beror ju på vad du ska göra. Ifall du ska spela spel, så enligt mig så är det bättre att köpa ett nytt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.