ajar Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Tjena! Stöder det här grafikkortet DirectX 10? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=337528 Tacksam för svar! /nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 API-stöd OpenGL 2.0, DirectX 10 svar: ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Som sagt, har du tänkt spela crysis eller andra kommande spel med det grafikkortet och tänkt att få en stadig FPS blir du nog besviken. Inhandla ett 8800GTS kort hellre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 prisskillnaden är dock rätt grov, men som herr berra säger, så är det värt det. själv skulle jag aldrig köpa ett grafikkort för 1000kr (om det inte är bra förståss, men det är dom oftast inte^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2007 Tänker inte lira några "värstingspel", och om jag tänker göra det så hade jag inte förväntat mig att kunna lira de på högsta kvalitet. Spel jag har tänkt lira är b.la. Oblivion m.fl. PS. Jag har ett nVidia GeForce 5200 just nu (ja, tyvärr), och det funkar helt okej så det där borde också göra det...lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Hehehe, jag har ett nVidia GeForce FX 5500 med directx 8.0 :( Längtar till mellandagsrean då jag ska bygga en egen dator.. HATA MÄRKESDATORER! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Tänker inte lira några "värstingspel", och om jag tänker göra det så hade jag inte förväntat mig att kunna lira de på högsta kvalitet. Spel jag har tänkt lira är b.la. Oblivion m.fl. PS. Jag har ett nVidia GeForce 5200 just nu (ja, tyvärr), och det funkar helt okej så det där borde också göra det...lol. grejen är den att nästa generations spel kommer alla vara "värstingspel" och kräva snuskigt mycket av grafikkorten. så antingen borde du köpa ett bättre nu eller vänta tills fler kort har etablerats på marknaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Släpps det något värstingspel i framtiden som jag måste ha komemr jag såklart köpa upp mig (skaffa nytt G-kort vill säga) elelr köper det till 360. Tills vidare räcker GeForce 8500 mer än bra till mig. Dessutom kan man ju alltid lira på medelinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.