Gäst Aso100 Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 NOOOOT och du vet att Not stavas med ett o inte flera! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 du vet att jag härmade Borat, e du nån sorts uteliggare eller? Vet du inte att Borat säger det med många O. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Hplla sig till ämnet inte Borat och Utliggarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 (redigerat) käften prata så man förstår och det finns tusentals som inte kan svenska noobssss Varför skriver du en på svenska då? Redigerat 4 September 2007 av CookieSmasher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Vill bara påpeka att detta är ett SVENSKT forum. Kan man inte svenska så hänger man inte här(typ samma som Cookies inlägg, jag vet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 och jag råkade skriva fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Man skriver bara fel om man kan svenska från början, inte om man aldrig har lärt sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 åsnor alla kan väl inte engelska alla kan väl inte runehq sidan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ditt dumma ägg...Man kan läsa quest guider på svenska också (Rune HQ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 håll er till forumet!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 September 2007 Rapport Dela Skrivet 21 September 2007 Nu har jag glömt av vad forumet handlar om. just de ja, om hur man klara rune mysteries quest, eller nåt sånt om man vill tjäna pengar på ett långsamt sätt ska man hugga kol och iron smälta och sedan sälja asdyrt. eller smida det och tjäna ännu mer i längden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg