Hoppa till innehåll

Gta Funkar Inte Med Nya Bilar

cool127

Rekommendera inlägg

Hej jag har försökt att lägga in nya bilar på gta jag har använat gta mod installer och det fungera inte och har försökt lägga in bilar manuellt det går inte det heller: det Här händer när jag har laggt in nya bilar på gta jag går in och ska ladda mitt spar och sen starta ju den här musiken och sen nar den laddat hlava hänger den sig bara jag undrar ifall någon har samma problem eller ifall någon kan hjälpa mig.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu minns inte jag vilket spel det kan stanna så på innan man spawnat, men det beror ju som sagt på att något är fel.

Jag hade problem med en Shell mack till GTA SA igår. Spelet stannade och jag kunde inte förstå varför. Jag hade lagt in rätt filer och tagit bort rätt filer.

Det kan vara extremt kurigt när det gäller att modda GTA spelen, det märkte jag när jag moddade GTA VC. Jag la in något och spelet stannade, jag testade igen och det fungerade...

Så det enda jag kan säga är: Keep on trying!!!

PS. Andra som läser tråden. Varför kan spelet stanna fast man gjort rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...