cool127 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Hej jag har försökt att lägga in nya bilar på gta jag har använat gta mod installer och det fungera inte och har försökt lägga in bilar manuellt det går inte det heller: det Här händer när jag har laggt in nya bilar på gta jag går in och ska ladda mitt spar och sen starta ju den här musiken och sen nar den laddat hlava hänger den sig bara jag undrar ifall någon har samma problem eller ifall någon kan hjälpa mig.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Nu minns inte jag vilket spel det kan stanna så på innan man spawnat, men det beror ju som sagt på att något är fel. Jag hade problem med en Shell mack till GTA SA igår. Spelet stannade och jag kunde inte förstå varför. Jag hade lagt in rätt filer och tagit bort rätt filer. Det kan vara extremt kurigt när det gäller att modda GTA spelen, det märkte jag när jag moddade GTA VC. Jag la in något och spelet stannade, jag testade igen och det fungerade... Så det enda jag kan säga är: Keep on trying!!! PS. Andra som läser tråden. Varför kan spelet stanna fast man gjort rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.