StOliverP Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 jag fattar mig inte på markingmap så jag kan inte följa efter mesprit måste man göra nåt speciellt för att få tag i mesprit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Du ser mesprit på din marking map och han flyttar sig varje gång du går in i en nystad eller route. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StOliverP Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 men hur fångar man honom. han e inte där när jag väl e på samma ställe som han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Du får åka runt i gräset och ha ljudet på för om du möter honom blir det ett annat ljud. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StOliverP Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Du får åka runt i gräset och ha ljudet på för om du möter honom blir det ett annat ljud. tack tack tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 jag mötte han i vattnet jag var inte bered på det jag skulle bara åka till pal park för första gången :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 jag mötte han i vattnet jag var inte bered på det jag skulle bara åka till pal park för första gången :Dsamma för mig, men det var med Cresselia :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Har du kollat på youtube svaren brukar vara där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Det är svårt att fånga legendariska pokemon som springer eller rör sig runt, men när man vet hur man ska göra så är det ganska enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg