Gäst UAP Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Det funkar inte för mig?? ... det står sidan kan inte visas när man ska gå in på min ip... jag har inte dynamisk ip, och brandväggen blockerar inte.... vad kan vara fel? och när jag kör ett self test så står det att min router blockerar, hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Skaffa Apache? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 öppna portar i routern kanske? www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Öppna portar o skriv in globala ipet, inte det som programmet visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.